Kampaņā “Atmasko T-kreklu!” skaidros apģērbu industrijas ietekmi uz vidi
22.01.2021

11. janvārī biedrība “Zaļā brīvība” uzsāka kampaņu “Atmasko T-kreklu!”, lai izgaismotu apģērbu industrijas ietekmi uz vidi un risinājumus aprites ekonomikas stiprināšanai šajā jomā. Kampaņu ievada animācija par dabas resursu izmantošanu visā T-krekla dzīves ciklā, sākot no izejvielu iegūšanas līdz tam, kas ar T-kreklu notiek pēc patēriņa.

Kampaņa ir vērsta uz jauniešu auditoriju un tā tiks īstenota piecos posmos, veltot uzmanību arī T-krekla dizainam, ražošanai un patēriņam, tai skaitā kopšanas paradumiem. Pētījumi rāda, ka T-krekls ir iecienīts jauniešu apģērbs, un tā dzīves cikla “atmaskošana” palīdzēs ilustrēt modes industrijas ietekmi uz vidi kopumā.

“Jaunieši ir ļoti svarīga auditorija, jo viņu rīcība lielā mērā noteiks apģērbu industrijas pārmaiņas. Jo vairāk jauniešu apzināsies savu spēku un savu paradumu ietekmi, jo lielāka ir iespēja, ka tekstila industrija arvien vairāk rūpēsies par ilgstpējīgu dabas resursu izmantošanu,” saka Dace Akule, biedrības “Zaļā brīvība” ilgtspējīgas modes eksperte. Vairāk par kampaņu uzzini šeit.